درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و افزایش حجم ادرار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و افزایش حجم ادرار
کلیه ها می تواند زباله و مایع اضافی را از بدن در ادرار فیلتر کنید. هر روز، یک مقدار ادرار تولید شده در حالت صحیح. با این حال، زمانی که کلیه ها به درستی کار نمی کند، خروجی ادرار کاهش خواهد یافت. درمان برای کلیه پلی کیستیک با کاهش حجم ادرار چیست؟
کلیه پلی کیستیک و خروجی افزایش ادرار
کلیه پلی کیستیک با کیست های متعدد در هر دو کلیه مشخص می شود. چگونه برای افزایش کیست، آنها را فشار بر نفرون نزدیک شود، که منجر به ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن. تامین نامناسب کلیه اکسیژن ممکن است به فیبروز کلیوی و بافت اسکار، که منجر به از دست دادن عملکرد کلیوی شود. علاوه بر این، کیست بزرگ می توانید نفرون بیشتر و بیشتر جایگزین. بنابراین، عملکرد کلیه را کاهش می دهد. زمانی که کلیه ها به درستی کار نمی کند، خون کمتر خواهد از طریق کلیه ها جریان است. خروجی ادرار منجر خواهد شد.
درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و افزایش حجم ادرار
کاهش در نتایج حاصل از ادرار را از کلیه آسیب کلیه پلی کیستیک و کاهش عملکرد کلیه است. برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با کاهش حجم ادرار به طور موثر، بیماران باید درمان به عقب صدمه به کلیه و کنترل علل کاهش عملکرد کلیه است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک درمان موثر برای مدیریت بیماری کلیه پلی کیستیک است.
در مرحله اول، مواد تشکیل دهنده موثر می تواند دارو برای کشتن سلول های پوشش دیواره کیست برای جلوگیری از ترشح مایع کیستیک. اگر چنین است، کیست متوقف خواهد شد در حال رشد. در همان زمان، داروهای چینی می تواند نفوذپذیری دیواره کیست را بهبود بخشد به منظور پاک مایع کیستیک در کیست. اگر کیست های بزرگ را می توان فشرده، فشار علیه نفرون کاهش خواهد یافت، و هیچ کیست تر جایگزین نفرون است. عملکرد کلیه را متوقف خواهد کرد به کاهش است.
دوم، پزشکی سیستم خود شفا چینی میکرو Osmotherapy می تواند در بدن فعال می شود. هنگامی که بافت کلیه آسیب دیده و سلول های ترمیم شود، تعداد نفرون را افزایش دهد. هنگام بازیابی ساختار کلیه، کلیه ها بهتر خواهد عمل کند. اگر خون توسط کلیه ها فیلتر، خروجی ادرار در بیماری کلیه پلی کیستیک افزایش خواهد یافت.
طب چینی می تواند یک بیماری کلیه پلی کیستیک خوب درمان و کاهش تعداد کیست های کلیوی. اگر شما می خواهید به طب چینی، شما می توانید به بیمارستان ما در نفروپاتی Shijiazhuang شرکت آمده است. شما می توانید پست asya.yue@mail.ru ارسال و یا اضافه کردن واتساپ من +86 18203204121 برای دریافت اطلاعات دقیق.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: